Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обмін або повернення товару.
Забираючи товар з відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітника кур’єрської служби / кур’єрі.
Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
його немає в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, якому його набували;
пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
є в наявності касовий або товарний чек.
Техніка належної якості, яка вводилася в експлуатацію не підлягає обміну / поверненню
Покупець має право розраховувати на гарантійний ремонт, якщо:
на товар встановлено гарантійний строк *. З приводу гарантійного ремонту звертайтеся до менеджера;
товар придбаний в магазині Simerex.
* Терміни гарантії вказані на сторінці товару.
Процедура обміну / повернення техніки неналежної якості, яка вводилася в експлуатацію:
1. Клієнт заповнює зворотний форму, спільно з співробітником колл-центру, надаючи всю необхідну інформацію
2. Після узгодження з менеджером клієнт відправляє товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта). Протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження товару проводиться діагностика.
3. Якщо підтверджується заводський брак, клієнт має право на гарантійний ремонт.
4. Якщо шлюб товару не виявлено, проводиться ремонт техніки
Повернення техніки яка вводилася в експлуатацію, можливий протягом 14-ти днів при наявності чека і всієї комплектації. Зворотній пересилання здійснюється за рахунок покупця.
Процедура обміну / повернення техніки неналежної якості, що не вводилася в експлуатацію:
1. Клієнт заповнює зворотний форму, спільно з співробітником колл-центру, надаючи всю необхідну інформацію
2. Якщо пройшло більше 14-ти днів, товар відправляється на діагностику в сервісний центр, в перебігу 5-ти робочих днів з моменту надходження товару на діагностику менеджер надає інформацію для прийняття подальших дій.
* Гарантійний ремонт техніки, що не вводилася в експлуатацію, здійснюється за рахунок інтернет-магазину
Повернення грошових коштів здійснюється за підсумками розгляду звернення в компанію. У разі позитивного рішення повернення коштів відбувається: