Повернення товару

Повернення товару - Фото №1

ЩО МОЖНА ПОВЕРНУТИ?

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обмін або повернення товару.

Забираючи товар з відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітника кур’єрської служби / кур’єрі.

Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

його немає в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
він не використовувався, і зберігся в тому вигляді, якому його набували;
пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
є в наявності касовий або товарний чек.

ПРОЦЕДУРА ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

Техніка належної якості, яка вводилася в експлуатацію не підлягає обміну / поверненню

Покупець має право розраховувати на гарантійний ремонт, якщо:

на товар встановлено гарантійний строк *. З приводу гарантійного ремонту звертайтеся до менеджера;
товар придбаний в магазині Simerex.

* Терміни гарантії вказані на сторінці товару.

Процедура обміну / повернення техніки неналежної якості, яка вводилася в експлуатацію:

1. Клієнт заповнює зворотний форму, спільно з співробітником колл-центру, надаючи всю необхідну інформацію

2. Після узгодження з менеджером клієнт відправляє товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта). Протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження товару проводиться діагностика.

3. Якщо підтверджується заводський брак, клієнт має право на гарантійний ремонт.

4. Якщо шлюб товару не виявлено, проводиться ремонт техніки

Повернення техніки яка вводилася в експлуатацію, можливий протягом 14-ти днів при наявності чека і всієї комплектації. Зворотній пересилання здійснюється за рахунок покупця.

Процедура обміну / повернення техніки неналежної якості, що не вводилася в експлуатацію:

1. Клієнт заповнює зворотний форму, спільно з співробітником колл-центру, надаючи всю необхідну інформацію

2. Якщо пройшло більше 14-ти днів, товар відправляється на діагностику в сервісний центр, в перебігу 5-ти робочих днів з моменту надходження товару на діагностику менеджер надає інформацію для прийняття подальших дій.

* Гарантійний ремонт техніки, що не вводилася в експлуатацію, здійснюється за рахунок інтернет-магазину

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ:

Повернення грошових коштів здійснюється за підсумками розгляду звернення в компанію. У разі позитивного рішення повернення коштів відбувається:

  • за безготівковим розрахунком – на протязі 3 робочих днів на вказану банківську карту;
  • за готівковим розрахунком – покупець може отримати грошові кошти в роздрібних магазинах AmoreShop в м.Києві, Одесі чи Львові.