На сьогоднішній день більшість слухових апаратів мають невеликі розміри, що сприяє зменшенню стигми, яка може з’являтися через втрату слуху. Проте, недавнє дослідження аудіолога Бріджіт Шилд показало, що цей самий фактор призводить і до практичних труднощів у користуванні та обслуговуванні. Signia пропонує інноваційні рішення цієї проблеми.
Замислюючись про купівлю слухового апарата для компенсації втрати слуху, багато хто стикається із приголомшливим вибором моделей. Незважаючи на всю різноманітність функцій, дані пристрої переважно оцінюють за тим, наскільки вони непомітні. Але нещодавній науковий звіт про соціальні та економічні нюанси втрати слуху попереджає, що такий акцент на зменшенні розмірів слухових апаратів може призвести до проблем*.
Суть у тому, що дуже маленькими слуховими апаратами складніше користуватися, особливо літнім людям, чиї пальці вже не такі рухливі. Адже, крім того, щоб їх одягти й зняти, у більшості пристроїв потрібно міняти батарейки, а також важливо їх регулярно чистити, щоб вони працювали як слід. У кількох дослідженнях головною причиною відмови від слухових апаратів було озвучено саме їхню мініатюрність.
Боротьба зі стигмою через втрату слуху
У даному звіті також звертають увагу на те, що хоча стигма вже не здається такою великою проблемою, але вона, як і раніше, часто стає причиною відмови від допомоги при втраті слуху: «Це все ще дуже поширене. Люди бояться, що їх будуть сприймати як недолугих чи непрацездатних; це і впливає на їхнє рішення». Тому реклама часто наголошує, наскільки непомітні слухові апарати.
Поки проводилося дослідження, розробники Signia працювали над усуненням порочного кола негативних асоціацій щодо слухових апаратів. Вони запитали себе: чому люди більше не переймаються окулярами і носять їх, не соромлячись, щоб виправити свій поганий зір? Відповідь була проста: дизайн. Всі звичайні слухові апарати мають однакову, миттєво пізнавану загнуту форму, яка розташовується за вухом. А ті ж окуляри бувають різних форм і розмірів, хоча принцип їхньої дії залишається тим самим.
Раніше така форма слухових апаратів була обумовлена використанням стандартних елементів живлення у вигляді монети. Тепер, з розвитком пристроїв, що перезаряджаються, підготовлено основу для революції у дизайні. Відзначений багатьма нагородами дизайн слухових апаратів Styletto X від Signia є якісним стрибком у перетворенні даних пристроїв на стильні навушники. Вони мають унікальний витончений форм-фактор SLIM-RIC і виглядають як класний високотехнологічний продукт завдяки тому, що працюють на тонкій батареї у формі штиря, що перезаряджається.
“Ми твердо переконані у тому, що поєднання найпередовіших технологій слухових апаратів з найбільш привабливим дизайном допомагає боротися зі стигмою, що оточує слухові апарати і досі”, – пояснив директор з маркетингу Мартен Барментло, коли Styletto Connect отримав престижну нагороду Red Dot Design Award за чудовий дизайн. Це визнання пішло за п’ятами за оригінальним Styletto, що був випущений влітку 2018 року і отримав нагороду iF Gold Design Award 2019.
Заряджання на ходу забезпечує повну свободу
Використання портативного зарядного футляра Styletto стало ще простішим. Зарядку слухових апаратів можна зробити за ніч і це дає можливість власникам добре чути протягом дня. Крім того, інноваційний кишеньковий корпус забезпечує в цілому чотири дні** без необхідності наближатися до розетки або кабелю для повної незалежності від бездротової мережі.
На додаток до очевидних переваг у використанні завдяки тонкій конструкції та портативній зарядці, Styletto пропонує:
- Повнофункціональний зв’язок для телефонних дзвінків, телебачення, музики та багато іншого.
- Власну обробку голосу (OVP) для максимального комфорту користувача.
- Технологію якості мови для легкого розуміння навіть у шумі.
- Функції Sound Clarity для чудової якості сигналу у будь-якому акустичному середовищі.
- Непомітні можливості дистанційного керування через додаток Signia.
Віддалений слуховий апарат 21 століття
Важливою сферою для покращення є потрібна інформація, що надається користувачам слухових апаратів у міру їхнього звикання до нових пристроїв. І тут Signia лідер у галузі інновацій. Новаторська Signia TeleCare надає корисні поради та вправи для слуху через програму Signia для людей, які пробують нові слухові апарати. Додаток також дозволяє фахівцеві давати їм поради та підтримку, де б вони не знаходилися, – це дуже схоже на віртуальний візит додому. Дослідження показують, що TeleCare збільшує кількість користувачів слухових апаратів та підвищує їхню задоволеність.
* Шілд, Б. (2018). Оцінка соціальних та економічних витрат порушення слуху. Звіт для Hear-It AISBL.
** На основі 16 годин носіння при 5 годин потокової передачі на день.
Читайте також “Відмінності між підсилювачами слуху та слуховими апаратами”