Засоби гігієни та засоби індивідуального захисту мають вирішальне значення для стримування поширення коронавірусу та забезпечення роботи підприємств.

 

Попит на засоби гігієни та засоби індивідуального захисту (ЗІЗ) нині надзвичайно високий у всьому світі. Це зрозуміло з огляду на те, що світ не був готовий до такого високоінфекційного респіраторного захворювання, як COVID-19. Тим не менш, це створює величезне навантаження на фахівців зі слухопротезування, які намагаються зробити все можливе, щоб забезпечити максимальну безпеку своїх пацієнтів, своїх колег та самих себе під час цієї пандемії.

 

Важливість дотримання гігієни

Оскільки багато країн обережно знову відкривають свої громадські місця після того, як пройшла перша велика хвиля випадків захворювання на COVID-19, тепер більш ніж будь-коли сувора гігієна є нашою першою лінією захисту від поширення цього високоінфекційного захворювання. В даний час дуже важливо знайти спосіб надання послуг слухопротезування максимально безпечним способом. Для цього потрібна чітка процедура дезінфекції на додаток до нових підходів до забезпечення фізичного дистанціювання, де це можливо.

 

Перед візитом кожного нового пацієнта ви повинні виділяти 15 хвилин не тільки на те, щоб вимити руки, але й на те, щоб продезінфікувати кабінет та інші приміщення, включаючи стілець, стіл, дверні ручки, будь-яке обладнання, яке контактувало з  пацієнтом, та будь-які меблі, яких вони могли торкнутися. Також не треба робити будь які маніпуляції з слуховими апаратами, якими хтось користувався без рукавичок, поки повністю не продезінфікуєте їх спиртовими серветками. Якщо ви створите докладний контрольний список для своїх колег відповідно до місцевих норм та правил, ви зможете переконатися, що цей новий порядок дій буде ефективним.

 

Допомога користувачам слухових апаратів в адаптації до життя з маскою для обличчя

Маски для обличчя стали частиною нашого нового способу життя. Це, безумовно, стосується і компаній з продажу слухових апаратів, де більшість клієнтів відносяться до групи підвищеного ризику — людей похилого віку. У міру того, як суспільство стає все більш відкритим, і ви обслуговуєте своїх клієнтів, дуже важливо дотримуватися місцевих правил техніки безпеки. До них відносяться фізичне дистанціювання, гігієна рук, процедура дезінфекції та використання масок для захисту себе та своїх клієнтів.

 

Маски для обличчя самі по собі не є панацеєю, але в поєднанні з іншими заходами безпеки вони є життєво важливою частиною заходів спрямованих на зниження темпів розповсюдження вірусу. Якщо лише деякі люди носять маски в закритих приміщеннях, загальна ймовірність зараження не сильно знижується. Однак, якщо кожна людина, яка входить до будівлі, носить маску, це значною мірою сприяє тому, що люди, які можуть бути заразними, незважаючи на відсутність симптомів, з меншою ймовірністю передають вірус іншим. Цей принцип актуальний як у слухопротезуванні, так і в аптеці чи супермаркеті.

 

Однак, носіння слухових апаратів BTE або RIC разом з масками для обличчя може бути проблемою. Найкраще рішення для ваших клієнтів – використовувати маску з фіксаторами, які охоплюють голову, а не а не вушні раковини. Інший варіант – пришити два гудзики до шматка тканини, розташованого на потилиці. Потім до цих гудзиків можна прикріпити маску. Якщо ваше волосся досить довге, щоб його можна було зібрати в пучок, його також можна використовувати для утримання фіксації маски. Пропонуючи своїм пацієнтам ці прості поради, ви можете переконати їх регулярно використовувати маску для власного та вашого захисту.

 

У міру того, як люди намагатимуться «повернутися до нормального життя» в найближчі тижні та місяці, знадобиться ціла низка «нових нормальних» способів ведення справ, від фізичного дистанціювання та засобів індивідуального захисту в клініках до інноваційних рішень для віддаленого догляду, таких як Signia TeleCare та звести особисті зустрічі до мінімуму.

 

Чытайте також “Нова функция от Signia “Режим маски” допомогає краще розуміти, що говорить співрозмовник в масці