Ви можете зіткнутися з шахраями, куди б ви не пішли, і питання втрати слуху нічим не відрізняється. Ось три найбільш поширених маніпуляцій зі слуховими апаратами (СА) і способи їх уникнути.
Про слух
Хоча багато хто вважає жорстоким обманювати кого небудь, і в цьому аспекті людина з втратою слуху може здатися вразливою ціллю. Існує безліч неправильних уявлень про СА і людей, які з ними працюють, але це не означає, що вам не слід бути обережним при купівлі нових апаратів. Якщо вас турбує процес покупки, ось три види шахрайства, на які слід звернути увагу.
Не піддавайтеся жорсткій тактиці продажів
Якщо ви коли-небудь заходили в супермаркет, ви, ймовірно, бачили вивіски з пропозиціями на кшталт «знижка 75%» або «купи один, отримай другий безкоштовно». Хоча вони здаються вигідними при покупці напоїв або закусок, вони далеко не заслуговують довіри при роботі зі спеціалізованими технологіями, такими як слухові апарати. Жоден продавець слухових апаратів не збирається продавати пару слухових апаратів по шалено низькою ціною, а якщо ви їх і купите по такій вартості, то, ймовірно, є заковика.
Проблема може полягати в тому, що він не підтримує якісь технології, це стара / несправна модель і т.п. Поспішати з покупцями і покупкою товару, наприклад слуховими апаратами, – завжди поганий знак. Будь який «чесний» фахівець по слухопротезуванню буде працювати з вами, щоб переконатися, що ви робите вибір, який вам сподобається, і цей процес часто вимагає часу.
Процес покупки повинен включати в себе кілька етапів, включаючи обговорення ваших потреб, кілька варіантів налаштувань, примірки різних апаратів. Якщо всі ці фактори відсутні, безумовно щось не так.
Давай бери або йди додому
Якщо ви вперше купуєте слухові апарати або хочете випробувати нову модель, вам краще записатись на прийом, де ви зможете приміряти та порівняти різні моделі. Ці випробування є надзвичайно важливими і дадуть вам особисте уявлення про те, чи підходить він вам. Мета випробувань слухових апаратів – дати вам тверде уявлення про те, яким буде слуховий апарат в повсякденних ситуаціях.
Уникайте використання слухових апаратів, які вони замовляють поштою
Фраза «один розмір підходить всім» ніколи не може бути застосована до слухових апаратів. У всіх різні зниження слуху, і ставлення до слуховим апаратом, як наприклад, до мобільних телефонів не приведе вас до правильного результату. Не дозволяйте онлайн-рекламі вводити вас в оману; ніколи не варто купувати слухові апарати в Інтернеті без індивідуального підбору і налаштування. Хоча ви можете отримати «більш вигідну пропозицію» у фінансовому відношенні.
Медичний працівник подбає про те, щоб ваші слухові апарати ідеально підходили до вашого зниження слуху, навіть якщо для цього буде потрібно кілька відвідувань. Вони також можуть надати технічні налаштування та інструкції, щоб ви могли максимально використовувати свої нові слухові апарати. Коли ви купуєте в Інтернеті, ви просто отримуєте пару слухових апаратів. Навіть якщо ви впевнені в тому, що підібрали собі те що потрібно, в кінцевому підсумку ви можете пошкодувати про своє рішення.
Слухові апарати – це тонкі технології. Не варто боятися слухопротезістів; вони навчені та сертифіковані, щоб допомогти вам вибрати саме ваші слухові апарати. Знайдіть фахівця, якому ви довіряєте, і поговоріть з ним, якщо у вас є сумніви.
Як слухопротезист допомагає вам
Робота фахівця по слухопротезуванню – допомогти вам пройти через процес покупки, допомогти підібрати, налаштувати і супроводжувати вас під час користування. Перед покупкою ваш фахівець обговорить ваші потреби і переваги щодо слухових апаратів, результати вашого професійного тесту слуху (аудіометрії) і вартість.
Питання, які слід поставити своєму фахівцеві
Не важливо, чи користуєтеся ви апаратом чи ні, ви повинні знати, про що запитати в процесі покупки. Якщо хтось із членів сім’ї або друг, просить вас піти з ним, ви можете допомогти їм задати питання, які вони могли пропустити. Ось деякі речі, які слід дізнатися під час консультації або примірки.
- «Які апарати підходять мені з моєю втратою слуху?»
- «Які слухові апарати можуть підійти мені в моєму бюджеті?»
- “Які є способи оплати?”
- «Як мені визначити що саме мені потрібно?»
- «Які функції мені знадобляться?»
Хоча під час візиту можуть виникнути й інші питання, деякі з них можуть допомогти вам почати роботу . Незалежно від того, скільки ви знаєте, ваш лікар повинен зробити все можливе, щоб дати вам повну інформацію і допомогти вам прийняти рішення, яке вас влаштує.
Якщо ви хочете зробити аудіотмерію і підібрати слухові апарати, ви можете записатися на консультацію в один з наших центрів слуху по тел. 099-6000-911