Пандемія коронавірусу створює значні труднощі, але також – великі можливості. Дізнайтеся, як фахівці зі слухопротезування можуть адаптувати процес допомоги своїм пацієнтам, щоб захистити їх від ризиків та зробити свою роботу більш ефективною у ці нестабільні часи.

 

Через пандемію світ змінюватиметься ще сильніше у найближчому майбутньому. Незважаючи на те, що деякі країни знову відкривають свою економіку та громадські місця, методи роботи підприємств мають відповідати новій реальності високоінфекційного респіраторного захворювання, специфічного лікування від якого поки що не існує.

 

Зокрема, для фахівців із слухопротезування (HCP) ця «нова норма» часто є викликом. Це пов’язано із тим, що переважна більшість клієнтів медичних працівників схильні до більш високого ризику зараження вірусом через свій вік та/або супутні захворювання, такі як високий кров’яний тиск, що часто виникає у поєднанні із втратою слуху. Як постачальник основних медичних послуг, ми у авангарді пошуку інноваційних та відповідальних способів максимально безпечного обслуговування людей із порушеннями слуху.

 

Хороша новина полягає в тому, що фахівці, які працюють у цьому складному новому світі, є не самотні. Signia спирається на свій глобальний досвід і ланцюжки поставок, щоб підтримати практику слухопротезування за допомогою низки варіантів та рекомендацій.

 

 

Нові способи роботи

Світ, що змінився через коронавірус, вимагає нових способів роботи для захисту здоров’я населення та забезпечення ефективної діяльності бізнесу. Це означає, що традиційна подорож у світ звуків із кожним новим користувачем слухового апарата також відбуватиметься інакше.

 

Спочатку має проводитися попередній скринінг пацієнтів по телефону для виявлення потенційно інфікованих людей ще до їхнього візиту. Тут будуть корисні такі питання:

 

  • Чи їздив пацієнт до якоїсь постраждалої країни за останні два тижні?

 

  • Чи має він якісь симптоми, схожі на грип, чи контактував він з кимось іще з подібними симптомами?

 

  • Чи є підвищена температура?

 

  • У пацієнта з’явився новий безперервний кашель?

 

Відповіді на ці запитання дозволять вам гарантувати, що ніхто з активними ознаками не запишеться на прийом. Однак, оскільки люди з COVID-19 заразні до того, як у них з’являться явні симптоми, лише такого скринінгу буде недостатньо.

 

 

Фізичне дистанціювання захищає пацієнтів та колег

Для захисту як пацієнтів, так і колег від вірусу в клініці потрібні серйозні заходи, щоб скоротити фізичне відвідування до мінімуму. Це означає новий спосіб роботи, що дозволяє надавати послуги без контакту, включаючи чистку та догляд, дрібний ремонт, наприклад, заміну ресивера, і навіть тонке налаштування слухових апаратів.

 

Залежно від вашого розташування можна ввести послугу передачі апаратів у ремонт, продажу елементів живлення та заміни запчастин поштою, що дозволить задовольнити потреби клієнтів та забезпечити фізичне дистанціювання. Щоб обмежити вплив, рекомендується домовитися про зустрічі з пацієнтами, щоб вони прибували у певний час. Завжди приймайте або здавайте предмети на вулиці і не забувайте дотримуватися всіх запобіжних заходів, щоб захистити один одного від інфекції. Ніколи не торкайтеся слухових апаратів, не протерши їх повністю спиртовими серветками. Розпакуйте їх на велику спиртову серветку, викиньте пакет, а потім протріть руки спиртовим дезінфікуючим засобом. Після того, як проблема буде вирішена, помістіть слухові апарати у новий чистий пакет, перш ніж повернути їх у пункт приймання/здачі, або поштою.

 

Нові способи роботи зі скорочення фізичної відвідуваності в клініці дозволять ввести 15-хвилинний буферний час для ретельної дезінфекції усіх поверхонь між пацієнтами, яким необхідно прийти особисто. Слід бути дуже обережними, пропонуючи особисті зустрічі, і переконатися, що всі співробітники чітко розуміють процес. Пацієнти також повинні бути поінформовані про буферні періоди, щоб забезпечити дотримання правил соціального дистанціювання, гігієни та ефективне зниження ризиків зараження.

 

 

Переваги віддаленого слухопротезування

Головною можливістю дотримуватися вимог фізичного дистанціювання є використання переваг віддаленого обслуговування слухових апаратів. Запустивши повномасштабну стратегію дистанційного догляду за слухом, можна надавати послугу тим людям із втратою слуху, які не хочуть або не можуть виходити на вулицю через побоювання заразитися вірусом.

 

Signia TeleCare – це перевірене рішення для віддаленого догляду за слухом, що дозволяє дистанційно проводити точне налаштування для пацієнтів із категорії високого ризику. Зараз найкращий час для розширення пропозиції TeleCare, оскільки більше половини усіх медичних працівників по всьому світу вже використовують рішення для віддаленого налаштування*.

 

За допомогою TeleCare можна проводити віртуальні зустрічі з пацієнтами, щоб вони отримували підтримку, коли їм це потрібно без необхідності особистого відвідування. Також є можливість бачити відгуки про їхній щоденний досвід носіння слухових апаратів. Дистанційне обслуговування дозволяє спеціалісту:

 

  • Дізнатися про проблеми зі слухом, з якими стикається пацієнт та надати більш точну допомогу.

 

  • Пропонувати ту підтримку, якої потребує пацієнт, у будь-який час та у будь-якому місці.

 

  • Забезпечити більш високі коефіцієнти прийняття та конверсії завдяки активнішій участі користувачів протягом пробного періоду та після нього.

 

Щоб допомогти ознайомити пацієнтів з TeleCare та принципами її роботи, ми підготували онлайн-навчання та серію навчальних відеороликів.

 

 

Провідна віддалена допомога

Революційний Signia Assistant – це новий розумний спосіб допомогти ще ефективніше задовольняти потреби пацієнтів під час соціального дистанціювання. Він діє як продовження досвіду та знань спеціаліста, тому так можна допомогти їм упоратися з труднощами, з якими вони стикаються у повсякденному житті. Це також допомагає їм із впевненістю оптимізувати свій слух, тому що 93% користувачів слухових апаратів кажуть, що Signia Assistant підвищує їхню впевненість у тому, що вони покладаються на свої слухові апарати, і дозволяє їм краще контролювати свій слух.**

 

За допомогою програми Signia пацієнти отримують кращу в галузі дистанційну допомогу: Signia Assistant для невеликих та миттєвих налаштувань звуку та усунення неполадок, а також TeleCare для керованих слухових вправ, оцінок задоволеності та віддаленого точного налаштування, що забезпечує максимально плавні випробування та високий рівень задоволеності користувачів.

 

 

Завантажте програму Signia

Щоб скористатися перевагами дистанційної допомоги TeleCare та Signia Assistant, можна безкоштовно завантажити програму Signia для пристроїв iOS та Android через App Store® або Google Play™.

 

Читайте також “Сігніа допомогає медичним працівникам працювати єфективно та безпечно в світі, що змінився”